Chà... box Clear Sky đã chìm vào quên lãng... Có ai biết cách nhảy từ Deserted Hospital về Limansk khô...ônggg ???
Mấy hôm về quê mà tớ thì vẫn loanh quanh với cái total faction war. Hình như cái mod này không có ending hay sao ý, sau khi tự mình dùng tiền spawn squad ra các điểm quan trọng rồi 1 loạt các điểm màu vàng trên bản đồ, kết quả là nó báo freedom's goals hiện tại là defend ở 1 đống điểm mặc dù chẳng có thằng NPC nào trên bản đồ trừ cái trại Clearsky thì loanh quanh mãi không tìm được chỗ khuyến nào để lẻn vô. Mà cái cầu sang Limansk thì cũng không có cách nào để hạ nó xuống được, tớ thì chưa muốn dừng game tại đây mặc dù vẫn còn vài game khác trên máy mới chơi dở chừng, thôi đành chơi tạm Left 4 Dead cho qua ngày đoạn tháng
Có bác nào chơi bản mod CS Enhanced 1.2 không? Mấy thằng traider nó bán cho tui cái backpack, wăng đồ vô đó để tự tạo stash, giờ tui muốn lấy lại cái backpack đó thì không được. Mà 1 cái backpack tới 2500 chứ ít gì :(
Cái đó hình như nó đã nói trong readme rằng : "1 đi không bao giờ trở lại..." Có gì đâu, CS kiếm tiền dễ như tham nhũng. Lúc đầu game cứ chạy ra Garbage kiếm cái thằng Mechanic ở Flea Market (thằng đó ngày ngủ đêm chơi) hỏi mua nó 2 cái stash chứa USB nâng cấp SEVA rồi chạy ra lũ Bandits lấy tiền. Chừng 20k RÚp thì phải...
mấy bro cho hỏi Dua Core 2.0Ghz , RAM 1GB , VGA HD4350 (shader 4.1) chơi dc thèn này medium ko, nghe bảo thèn này nặng kinh khủng, hơn bản đầu rất nhìu -__-"
RAM bus bao nhiêu ? Tớ RAM 2 Gb mà bus có 667 chơi lâu lâu nó lag đứng cứng ngắc Shader 4.1 thì dư sức mà Enhanced Full Dynamic Lightning Max hết cũng chả sao Máy tớ chơi ngon lành, chủ yếu do con CPU P.4 3.00Ghz + RAM 677 nên lâu lâu quá tải
Thám hiểm Red Forest thích thật... mỗi tội tốn đạn... Tôi ghét nhất mấy bãi anomaly điện :( sao không thấy trò cầm cục artifact ném để ra 1 vũng phóng xạ nhỉ ?
cho hỏi tí bro ơi cái thằng giáo sư ở trong hầm bên yantar sao tui ko vào đc vậy mới chơi tới màn 3:( ko vào đc thì làm sao mua em SEVA bi giờ
Đúng hơn là chia map, còn đoạn cuối cùng là chia màn (không quay lại được) @nelly00: Bạn diệt hết đám zombies ở quanh cái phòng thì nghiệm đó là ổn :)
Nhưng mà tớ vẩn chưa hiểu là sao tụi này bị biến thành zombie nhĩ. Zombie này toàn bắn chứ đâu có cắn
Cài bản mod CS Enhanced vô là bỏ cục artifact vô slot vũ khí xài được Nó còn có nhiều tính năng rất hay mà các Stalker mong muốn như túi ngủ, mp3 player (cái này chưa biết xài), phóng dao (thay vì wăng bulong), điều chỉnh sát thương của shotgun (ăn 1 phát shotgun tầm gần coi như die, giờ đây không còn chuyện bị đám jumper hội đồng tới chết nữa ), và còn nhiều điều chỉnh hợp lý khác. Chi tiết: "The mod features: *new menu + music* *New armor* -Clear Sky now can sell you a new jacket and the Clear Sky exoskeleton is available in the game -Sidorovich has several additional suits -Loner Cordon has a couple of new armors -Bandits has new outfits and the Bandit exoskeleton -Freedom has a extra suit -Loner Agroprom has new suits to sell now -Duty has its own Seva suit and an Duty exoskeleton -Sacharov has all high tech suits that doesnt belong to the factions or are from non-playable factions Author:taken from MWM MOD v. 0.1.Translated and adjusted by me *sleeping bag* you can now sleep when you get tired.Sleep is random,you get dizzy if you need to sleep. Author:AMK *gps tracker* This can be used to locate your stash in the Zone Drop one of these in your stash and you can always find it on your PDA Author:AMK,translated by me (note:there is still a russian text popping up when you activate the GPS-tracker) *monster hunter* you can find mutant parts and sell them Author:Ceano and tweaked by me *flash drive fix* The missing flash drive in Cordon is now in the game. Talk to Drifter,the guy you save from the dogs from the mission you get from Wolf in Village center Talk to the loner trader and the last one can be found on the millitary general after you attacked the vehicle yard Author:Gubr *Artefact activation* You can activate some artefacts and create your own anomoly. Put the artefact in the pistol slot for activation. Author: meNt13 *changed tree textures for autumn season* Author : Michu *carry guns on bases is allowed* Author: Helios *better stashes* you can find better stuff in stashes. Author: myself *Reworked traders* The factions now sell only their own suits and weapons. Duty sell Duty armor and weapons and Freedom sells Freedom armor and weapons The Loners are selling whatever they find in the Zone but they are not allowed to sell Duty/Freedom special equipment. The secret traders(Agroprom and Red Forrest) are reworked and have a couple of artefacts to sell. All traders can sell you their stuff without the need to gain in their ranks,for better prices you need to allie yourself with a faction. The Vintorez is replaced by the Val and the Bulldog is for sale by Hermit Author: myself *changed some background sounds in the night* Different sound with added monster sounds Author: myself *Small modification in the reward system* Author: myself *Hunger:you must eat,if you loose health that means that you must eat.Also eat before you sleep. *NPC's have different weapons and grenades* GP36 added to Freedom,Vintorez replaced by the Val,lower rank squads are slightly better armed. Each faction has its own specialized grenades. Scars gun is now a very rare weapon in the Zone. Author: myself (not entirely because I did a lot of copy and paste from HCGM mod) *Mod 'Mercenaries' 0.62_p4: Adds the possibility to recruit troops. You can hire squads to go along with you, - To recruit a squad talk to the commander and maybe he is willing to go along for a fee. - Prices vary depending on rank and the faction. - The squad can be ordered to wait so you can scout first. - Number of employed squads is limited, depending on the rank of Scar. - You can give weapons to every NPC. Author: Rulix (also known as Bak),translated by me *AI additions to NPC's : -NPC'S ARE using the kits and bandages, NPC uses first aid kit if he has little health or bandage if he is bleeding. *Manager weapons -This script controls the choice of weapons used by NPC's. -NPC's are able to determine the best weapon depending on the opponent, the distance and the number of bullets to choose a more appropriate weapon. *Transfer of arms -NPC's reload weapons after/during the battle. *Shooting with the under-barrel grenade launchers -NPC's will use it, but only if it is safe for himself. Author: Rulix (also known as Bak) *MP3 player* -This can be used to listen to music -You can put your own music in the player but they must be .OGG files Author: push85 (8push5), translated by me *You can now trow knifes instead of bolts. *Enabled dynamite which can be used for demolitions. *Enabled 3 valuable documents which can be found in stashes. *Restored dialogue with Sidorovich after you have returned the loot.(Thanks to DEXXX from OGSM CS mod) *Added 2 new assault rifles.Duty and Freedom will sell you one of the new weapons.(Thanks to Garand2K from FRM mod) *Added new pistol which can be bought by Sacharov(Thanks to N.E.M.E.S.I.S. modern mod) *Added 5 new grenades with their own unique capabilities.(Thanks to N.E.M.E.S.I.S. modern mod) *Added the new grenades to the highest ranked NPC's *Added 2 valuable documents that can be found in stashes.(Thanks to Shoker mod) *Backpack mod* Adds the possibility to lay down a backpack and create your own stash anywhere you want. Author: AMK ,translated by me *Added various new inventory items including new medkit,bandage,antirad,joints,beer,water and food. You can also find them in stashes."