Today, NeoWiz Games (CEO, Sang Yeop Lee) has released first official news about "Project H", our upcoming MMORPG which has been publishing contracted with NeoWiz Games. Unfortunately the project is still under progress and will require about a month to release the screenshots and the teaser movie. However, we are very pleased to finally be able to tell you the official title for the "Project H". RaiderZ is the title of our newest MMORPG which was previously known as the "Project H". The project is developed since January, 2006 until now and our goal is to start the open beta testing during the first quarter of 2011. (in Korea) RaiderZ derived from the word "Raiders" like invaders, and just as GunZ its "s" is replaced with "Z". The title contains various implicated meanings. 1. The players explore the planet "Velix" and encounter the unknown invasive creatures and will discover their secrets and fight against them. 2. Our main content of the game is "Raid", a massive war with a mighty boss. ("Raid" feature has been fascinated by many games fans since EverQuest) 3. We’ve replaced "s" with "Z" as an influence from our major title "GunZ the Duel" and we wanted to convey the feeling that this game is "MMORPG created by those who created GunZ" (but this doesn’t mean that we are going to put z in every game we make.) "RaiderZ" started from a thought "wish GunZ gameplay connects to MMORPG" at the very initial state of its development. At first we simply thought that "why not convert the GunZ quest mode to MMORPG? It would be great and so easy!?" But through many years of development, we have regretted for having such idiotic ideas after going through many troubles and trials. We've redone the whole animations over six times each and the program team had to delete and redo the coding for so many functions because it wasn't just fun. But even until now our main aim is the same as the beginning. "Reinterpret MMORPG to Action game" "RaiderZ" as MMORPG, contains many other features other than what was mentioned above, and we are working our best to blend the basis of MMORPG's game characteristics to the action game play. Since there is nothing like seeing for oneself, we hope you to view our teaser site and the movie which we are putting a lot of effort into. Please tune in again with the new information which will be introduced during May! Nguồn :http://maiet.tistory.com/ Hình như đây là game non-targetting thì phải . P/S: Hi vọng game này sẽ khá hơn ,chứ game của maiet vừa delay vừa hack banh chành,mà graphic thì xấu vãi hà ra
Tui có ghi nguồn mà ?Chứ bác muốn làm sao ?Để mỗi trang web nguồn rồi để đó thì không phản cảm ?Mà game cũng chỉ có 1 ít thông tin đó thôi thì moi đâu ra nữa để viết thêm .
hàng của Maiet và nó cũng bảo là dạng như gunz nhưng "ko có những cảnh bay nhảy trên tường" nói chung theo mình chắc lại 1 dạng như bao game ARPG hiện nay thôi, kiểu như mabinogi hay DN chẳng hạn
Ghê nhỉ, ngồi nhìn đống skill để chọn chắc cũng mệt. Mà trước có cái Neo Online cũng làm thế này, nhg hình như ko dc tốt lắm thì fải
Quý 1 năm 2011 game mới thử nghiệm http://game.gate.vn/home/news/su-ki.../raiderz--cong-khai-nhung-thong-tin-dau-tien/
Thích nhất cái này MMORPG created by those who created GunZ , Non-Targeting , NO class system và cái này MMORPG like GunZ . Liệu ước mơ đã thành hiện thực ??
.... New Game Pic : Tại sao ko có cảm giác gì giống style Gunz nhỉ , thấy giống MMORPG bình thường quá . Dù sao vẫn cứ hi vọng ---------- Post added at 18:15 ---------- Previous post was at 17:50 ---------- Gunz 2 & RaiderZ : Ray Brothers (RaiderZ) RealSpace 3: Ảnh động bao gồm các mô-đun MINT 3: thư viện giao diện của nó, LUA / XML có thể được tùy chỉnh Colt: máy chủ được đặt trên module trí tuệ nhân tạo của công ty PathEngine: Fast pathfinding trên một khoảng cách dài, ko cần phân tích SpeedTree: hỗ trợ hiệu ứng vật lý , chủ yếu dùng cho môi trường , tích hợp trong middleware ( Click here for more info ) PhysX: Chỉ sử dụng hạn chế Guns 2 RealSpace 3 Scaleform: UI tool dựa trên nền tảng flash , đầy màu sắc giao diện rất dễ dàng để thực hiện ( từng dc dùng trong Prince of Persia: The Forgotten Sands bản Wii ) PhysX: Hiệu ứng vật lý trong Guns 2 được sử dụng trong suốt trò chơi rất nhiều Emotion FX: emote tích hợp trong middleware Kynapse: AI , 3D pathfinding , không gian lý luận , việc quản lý của địa hình năng động và phá hủy , cơ chế tuyến để xử lý địa hình rất lớn , tối ưu hóa cho đa lõi / đa / Cell kiến trúc Cỏ vẻ Gunz vẫn là số 1 :(
Theo như quảng cáo và hình ở trên có vẻ trò này chơi giống Rakion nhưng nhiều skill hơn nhỉ? Nếu vậy khoảng PK sẽ rất dzui đây =)
nhìn đồ họa có vẻ khủng đấy không biết có phải thể loại nontarget không nhưng cảm giác máp đánh quái khá rộng , nếu rộng như vậy thì chắc không phải nontarget rồi
The gameplay is based on what's recently called the "Non-Targeting". This is not to go along with the recent game trend in Korea but as described before we wanted to make a "MMORPG like GunZ"