Multi The First Berserker: Khazan (27/3) - Soulone đầu năm 2025

Thảo luận trong 'Tin tức - Giới thiệu - Thảo luận chung về game' bắt đầu bởi tuan_hope 2, 17/1/25.

  1. wubim

    wubim Cơ trưởng U60 Lão Làng GVN

    Tham gia ngày:
    8/5/09
    Bài viết:
    21,315
    Nay mới chơi tiếp map 2, test cộng hết điểm vào từng vũ khí thì thấy combat khá đã, bị vướng cái stamina thôi. Tạo hình main lẫn boss ngầu, đánh lực, absolute cực phê. Có thành phần bày đặt chê đánh chán, dễ (chứ ko phải ko hợp) sure là ra dẻ. Cây thương rút sta địch nhanh thì bản chính build phá sta đánh cho sướng pu_pepepunch
     
  2. tuan_hope 2

    tuan_hope 2 SPARTAN John-117 Lão Làng GVN

    Tham gia ngày:
    18/1/11
    Bài viết:
    11,173
    Skill nâng cao của cây thương có trò nếu địch bị stagger sẽ vòng ra sau lưng và đánh sau lưng dmg to hơn hẳn, nhưng chính vò dmg to nên đòn ripose sau lưng bị nerf lại ko hồi stamina như khi đánh ở phía trước
     
    wubim thích bài này.
  3. wubim

    wubim Cơ trưởng U60 Lão Làng GVN

    Tham gia ngày:
    8/5/09
    Bài viết:
    21,315
    Bản thân khi dùng thương thì lúc né nó cũng tự vòng ra sau lưng cao hơn vk khác thì phải, nhiều lần né toàn đc chọt đít bọn địch form người
    Vũ khí món nào món nấy cũng phê lòi, có trò switch vũ khí nữa thì thôi rồi
     
  4. daggeroftime

    daggeroftime Mega Man Lão Làng GVN Sorcerer

    Tham gia ngày:
    7/8/14
    Bài viết:
    3,241
    Nơi ở:
    Ukaizo
    cái trò đánh quái drop đồ theo level này giống Nioh, ko biết sau có farm đồ legend, ethereal xanh đỏ tím vàng như Nioh ko :))
     
  5. BachLi

    BachLi Chịch ma, phệt quỷ, vã lắm rồi!

    Tham gia ngày:
    29/1/21
    Bài viết:
    15,356
    Hỏi thiệt anb em có chơi mấy game PVE farm đồ ko, tui toàn xong camp là chơi game khác !!???
     
  6. Yukianesa

    Yukianesa ξ (⩌‸⩌ )ξ Moderator Lão Làng GVN

    Tham gia ngày:
    1/12/10
    Bài viết:
    25,620
    Nơi ở:
    Edith City 8th Borough 5-21-3-201
    Questions About the Dev Team
    • Philosophy and Vision: The dev team focused on designing combat around “challenge and achievement” and “the joy of battle,” emphasizing the satisfaction players feel when overcoming difficulties.
    • Inspiration and Influences: While Dungeon & Fighter (DNF) was the primary inspiration, elements from other titles such as Nioh, Sekiro, Ghost of Tsushima, Dark Souls, and Diablo have also influenced the design of The First Berserker: Khazan.
    • Story Structure: Players familiar with Dungeon & Fighter will enjoy nostalgic elements and fresh depth, while new players can enjoy the game without prior knowledge of the original lore.
    • Technical Challenges: To bring the appeal of Dungeon & Fighter to a wider audience, the team expanded its platform focus and transitioned into a single-player action RPG, concentrating on adapting to a new genre and platform.
    Gameplay and Systems
    • NG+ Feature: All content is accessible during the first playthrough, but multiple endings and New Game+ allow for higher difficulty and unlocking additional options and abilities.
    • Weapon Types: The full release will feature three weapon types (Dual Wield, Greatsword, and Spear), the same as in the DEMO. Additional weapon types through DLC or other options are still under consideration.
    • Playtime: While an exact average is hard to provide, the estimated playtime for the True Ending is around 80 hours. The DEMO represents roughly 5% of the total content.
    • Mission Replay: Missions can be replayed, and enemy or boss levels remain fixed, without scaling to the player’s level.
    Technical Details
    • Optimization: Some optimization issues were found on PS5 and Xbox, and improvements are underway. A few of these updates will also be applied to the DEMO version.
    • HDR Support: While there are currently no plans for HDR support, the team is committed to ensuring the game’s unique graphics are well-presented across all platforms.
    Content and DLC
    • DLC Plans: The plan and schedule for DLC have not yet been decided, but multiple game modes are under consideration.
    • Multiplayer: Co-op will not be supported, but asynchronous content will be implemented.
    Additional Questions and Answers
    • Transmog: Gear appearance customization will be unlocked after completing the first playthrough.
    • Bosses: While there are no hidden bosses, a variety of bosses are included, some of which feature multiple phases, offering unique challenges in each mission.
    Difficulty Option Added
    Additionally, the developer has announced that a difficulty option has been added. After completing the first mission, you can choose to continue playing on normal or switch to Easy.
     
  7. bloodomen

    bloodomen Temet nosce GVN LEGENDARY ⛨ Empire Gladiator ⛨ Moderator

    Tham gia ngày:
    13/3/03
    Bài viết:
    35,852
    Nơi ở:
    HCM
    Pve farm làm qq gì cứ cheat những gì bắt cày thôi miwz1hn-png
     
  8. wubim

    wubim Cơ trưởng U60 Lão Làng GVN

    Tham gia ngày:
    8/5/09
    Bài viết:
    21,315
    sau add thêm chắc sẽ có vũ khí kiểu găng tay, mà 3 loại tuy có vẻ ít nhưng moveset, skill từng loại cũng đủ để quẩy mà ko nhàm
     
  9. tuan_hope 2

    tuan_hope 2 SPARTAN John-117 Lão Làng GVN

    Tham gia ngày:
    18/1/11
    Bài viết:
    11,173
    grind đến level 80 ròi...

    upload_2025-2-4_20-43-49.jpeg
     
  10. summerheart

    summerheart Donkey Kong Lão Làng GVN

    Tham gia ngày:
    28/12/04
    Bài viết:
    471
    Skill cộng vô mấy cái giảm stamina khi đỡ và né của Greatsword hết. Guard & Counter lúc nào stamina cũng còn nhiều, vả boss như con. !gvn6
     

Chia sẻ trang này