Không biết sao account của em bị baned và bliz gửi mail với nôi dung như này : "Access to the Diablo 3 account registered to this email address has been temporarily disabled due to a dispute(s) filed against the account's past payments. This dispute(s) was filed by the bank, credit card company or financial institution associated with the payment on the account. As a result of this dispute, funds paid on the account were withdrawn from Blizzard Entertainment. This is known as a "chargeback". The account is now considered by Blizzard to have a negative balance, and will be unavailable for play until any and ALL outstanding balances have been repaid to Blizzard. To repay the chargeback(s), please contact our Support department at https://us.battle.net/support/en/help/solution/battlenet/338. This process to unlock the account is offered with this email is considered as a final warning: ***ANY subsequent payment disputes may result in a permanent closure of the account.*** Unless the above process is followed, the Battle.net account in question will remain unplayable. Please do not reply to this email, as you will receive no further response. Be aware that Blizzard Billing representatives will NOT be able to provide any alternatives or expedite this process in any way. Thank you for your time. Regards, Blizzard Entertainment" Trình tiếng anh kém nên em xem ko hiểu gì cả ,các bác xem có cách nào cứu em với
Tóm tắt thế này: Khi bạn mua D3 bằng tài khoản ngân hàng nhưng ko biết lý do gì mà hiện nay Blizz ko nhận được số tiền bạn dùng để mua game nên nó tạm thời khóa tài khoản của bạn. Blizz yêu cầu bạn phải hoàn trả chargeback (tạm dịch là phí hoàn trả) cho nó thông qua việc bạn liên hệ với support theo link bên dưới. Nó cảnh báo bạn nếu còn xảy ra tranh chấp như này 1 lần nữa thì tài khoản này bị khóa vĩnh viễn miễn giải thích @@. Giờ vấn đề của bạn là nhớ xem mình mua D3 bằng tài khoản gì mà để xảy ra tình trạng này sau đấy liên hệ vs bọn support theo link dưới để mở khóa account của bạn. Chúc bạn may mắn
Mình ko biết là do D3 bản original hay bản Ros hả bạn, nếu mà bản original chắc chịu chết t.t nó gửi thêm 1 mail cho mình nữa với nội dung như này "Access to the Battle.net account phongnb1566@gmail.com has been temporarily disabled due to a dispute filed by PayPal against the account's past payments. As a result of this dispute, funds paid on the account were withdrawn from Blizzard Entertainment. The total withdrawn by this dispute was: $20.00 If your charge is returned to Blizzard Entertainment for any reason, Blizzard Entertainment reserves the right, in its sole discretion, to suspend or terminate your access and your Account, as well as terminating this Agreement and all of Blizzard Entertainment's obligations hereunder. The account is now considered by Blizzard to have a negative balance, and will be unavailable for play until any and ALL outstanding balances have been repaid to Blizzard. These funds can only be repaid via a United States money order for the full and EXACT amount of the disputed funds: $20.00 This money order must be made out to "Blizzard Entertainment" and MUST clearly list the Battle.net account name in question:phongnb1566@gmail.com It should be mailed to this address: ATTN: Billing & Account Services Blizzard Entertainment P. O. Box 18979 Irvine, CA 92623 We strongly suggest you use some form of tracking to make sure your mail gets to Blizzard Entertainment; we are not able to assist with lost inquiries. If we do not receive your package, we will not be able process your request. Once the money order is received and processed, Blizzard will unlock the account for play again, provided these instructions have been followed. This process to unlock the account is offered with this email is considered as a final warning: ***ANY subsequent payment disputes may result in a permanent closure of the account. *** Unless the above process is followed to get the money order to Blizzard, the Battle.net account in question will remain unplayable until said funds are received. Please do not reply to this email, as you will receive no further response. Be aware that Blizzard Billing representatives will NOT be able to provide any alternatives or expedite this process in any way. Thank you for your time. Regards, Billing & Account Services"
Ừm đại khái là khi bạn mua thì BLizzard xác nhận tài khoản đó là có thật, có tiền, có thể thanh toán được thì nó sẽ cho bạn mua game và chơi. Chứ bạn chưa phải thanh toán. Sau đó là diễn ra quá trình thanh toán từ Blizz tới tài khoản (khoảng vài ngày), gặp trục trặc thì nó không có tiền, đòi lại game là chuyện bình thường. Mình đã gặp trường hợp là trả game fee 15$ ngày mùng 4, tới ngày 11 thì Blizz gửi 1 khoản đòi thanh toán 15$ tới ngân hàng, đến ngày 23 chưa thấy thanh toán nó lại đòi tiếp. Mình thấy lạ mới hỏi ngân hàng thì sau khi ngân hàng trả khoản đầu tiên ngày 11, cái đòi ngày 23 cũng tự động cancel đi.
vậy tức là nó gặp trục trặc trong đoạn xác minh tài khoản phải không, mình cũng ko rõ về cái này lắm ,mình mua key của bác hùngwar
Contact lại với hungwar nếu bạn mua cả 2 của bác ấy. Còn mua riêng lẻ từ 2 người khác nhau thì phải nhờ cả 2 luôn.