http://www.l2worldwar.net/ All players start with some adena and special fortune armors and weapons. Rates: Exp: 1000x Sp: 1000x Party Exp: 1.2x Party Sp: 1.2x Drop: 1x Spoil: 1x Adena Drop: 1x Grandboss (1 Jewel Drop) Enchant: Safe Enchant : 4 Max Enchant : 16 Normal Enchant Rates: 66.6% Blessed Enchant Rats: 72.6% Augmentation: High-Grade: 45% Top-Grade: 60% Grand Boss Respawn: Valakas : 72-2 Antharas : 48-2 Baium : 48-2 Freya : Min Players 18 Frintezza : Min Players 18 Zaken : Min Players 12 Queen Ant : 36-17 Core : 48-2 Orfen : 48-2 Baium: 48-2 Other Info: Gm Shop with everything you need NPC Buffer : 26 - 12/ 2h buff time Global Gatekeeper Questless Free Changing Classes Thru notification Icon Subclass Without Quest Nobless Npc Augmentation Full Working Weddings Full Working Auto Learn Forgotten Skills/Normal Skills Geodata Full Working All Castles / Clan Halls Work Skills 100% Working GM Events L2jReunion Event Engine Special Vote Reward (web based go to www.l2wordwar.net/website/icp_full to vote and get reward) IMPORTAN: YOU MUST BE OFFLINE TO RECIEVE YOUR REWARD Player spawn/teleport protection: 30 sec Friendly Gm Staff Grand Olympiad: Olympiad system Full Working,Retail Olympiad Olympiad starts 18:00 and ends 24:00 Heroes change every 1 day and 15 day of the month Special Olympiad Anti-Feed System Olympiad Period: 2 Weeks Special Zones: Level up Zone (newbie zone) Crystal Cavern (newbie zone) Chromatic Highlands (advanced zone) Pagan Temple (hardcore party zone) Hellbound (advanced zone) PvP Zone (Flag Zone for endless pvp with reward for each kill) Machine: 2x Intel Quad Core 3.4GHz 24 GB DDR3 RAM 2x HDD Black Hawk 12k Rmp Internet 100Mbps