League of Legends về Việt Nam ?

Thảo luận trong 'League of Legends' bắt đầu bởi kid2110, 28/2/10.

Trạng thái chủ đề:
Không mở trả lời sau này.
  1. ApocalypseNova

    ApocalypseNova Mario & Luigi

    Tham gia ngày:
    4/3/07
    Bài viết:
    758
    Invite friend mấy đứa đánh tốt rồi premade chung, đỡ bị ăn hành
     
  2. Niko_Bellic145

    Niko_Bellic145 C O N T R A

    Tham gia ngày:
    5/6/09
    Bài viết:
    1,680
    Nơi ở:
    Hà Nội
    Mình mà có 6k3 thà mình unlock em Karthus còn hơn, tuần này đc thử mới thấy độ bẩn của em Karthus :-w dàn skill quá hay
     
  3. AznDude

    AznDude Donkey Kong

    Tham gia ngày:
    20/3/10
    Bài viết:
    384
    Nơi ở:
    San Jose, CA, US
    Anvia > Karthus :D
    Btw, mấy bác có thấy rằng kể từ ngày HoN nó đ1ong phí, server cùa LoL hay bị búy vãi cả lều
    Có ai thấy giống cháu ko?
     
  4. Niko_Bellic145

    Niko_Bellic145 C O N T R A

    Tham gia ngày:
    5/6/09
    Bài viết:
    1,680
    Nơi ở:
    Hà Nội
    Nhấn lên xuống trái phải lên lên xuống xuống là xanh lại liền =)) chiêu này học của bác kid
     
  5. AznDude

    AznDude Donkey Kong

    Tham gia ngày:
    20/3/10
    Bài viết:
    384
    Nơi ở:
    San Jose, CA, US
    èo cái biết trước khi ông Kid đẻ ra rồi ....
     
  6. Nh0c_K3n

    Nh0c_K3n The Warrior of Light Lão Làng GVN

    Tham gia ngày:
    20/10/08
    Bài viết:
    2,027
    Nơi ở:
    Aden
    đang download về chơi thử ^^

    .....................
     
  7. .Fatality

    .Fatality Legend of Zelda

    Tham gia ngày:
    1/1/10
    Bài viết:
    912
    Nơi ở:
    HCM
    sao mình đánh lúc nào ping cũng ko wá 200 :-?? toàn xanh lè khoảng 103 108 thôi :D
     
  8. Niko_Bellic145

    Niko_Bellic145 C O N T R A

    Tham gia ngày:
    5/6/09
    Bài viết:
    1,680
    Nơi ở:
    Hà Nội
    Ping lúc load vào game hay là Ctrl + F ?

    Hôm nay đánh thua suốt :(( cứ vào bè có thằng pick akali là thọt
     
  9. .Fatality

    .Fatality Legend of Zelda

    Tham gia ngày:
    1/1/10
    Bài viết:
    912
    Nơi ở:
    HCM
    crt F đấy :D ping lúc load thì ko wá 300

    hôm bữa có đánh chung với Akali, thấy thằng đó đánh cũng thường, chắc chưa vô tay pro :D
     
  10. DavidN

    DavidN Mr & Ms Pac-Man

    Tham gia ngày:
    31/10/07
    Bài viết:
    206
    Champ mới ra nữa rồi nha mấy bạn :O. Al'Zahar, The Prophet of the Void. Con này rút máu với silence =)). Bản patch tiếp theo Ashe dc remake chiêu E, ko còn bonus gold nữa mà là chiêu triệu hồi chim ó để reveal bản đồ tại chỗ mà nó bay qua, bù lại chiêu W còn có 7 tia chứ ko phải 9 tia nữa :)). Thay đổi khá nhìu trong patch mới ví dụ như teemo passive dc buff thêm 40% AS. Tóm lại patch này teemo với ashem, rammus dc buff lên trong khi janna với zilean bị nerf nhẹ cùng với 3 items mới =))
     
  11. Niko_Bellic145

    Niko_Bellic145 C O N T R A

    Tham gia ngày:
    5/6/09
    Bài viết:
    1,680
    Nơi ở:
    Hà Nội
    Chán quá đánh ping toàn nhảy hip hop từ xanh sang da cam rồi từ da cam nhảy sang đỏ :| báo hại đánh toàn thua
     
  12. Bebi♥Tae

    Bebi♥Tae Legend of Zelda

    Tham gia ngày:
    12/12/09
    Bài viết:
    1,117
    Nơi ở:
    7th Heaven
    Akali từ 1-5 mía lắm, spam Q ăn mob với harass thôi. Lên 6 có ulti+sheen+1 cây wand mới bắt đầu có thể gank đc :>
     
  13. Niko_Bellic145

    Niko_Bellic145 C O N T R A

    Tham gia ngày:
    5/6/09
    Bài viết:
    1,680
    Nơi ở:
    Hà Nội
    Tạo nick mới train TF rape mấy bạn mới chơi phê vãi :">
     
  14. ApocalypseNova

    ApocalypseNova Mario & Luigi

    Tham gia ngày:
    4/3/07
    Bài viết:
    758
    Patch đang test ở TR ( có thể có thay đổi)

    ==Champions==



    === Al'Zahar, The Prophet of the Void ===

    * Summon Voidling (Passive)

    ** After casting 5 spells, Al'Zahar summons a Voidling to engage enemy units for 21 seconds. Voidlings grow after 7 seconds (+50% Damage/Armor), and Frenzy after 14 seconds (+100% Attack Speed).

    * Call of the Void

    ** Al'Zahar opens up two portals to the void, After a short delay, power erupts from the voids, dealing damage and silencing all enemies hit.

    * Null Zone

    ** Al'Zahar creates a zone which deals the greater between a flat damage and a % of the target's max health.

    * Malefic Visions

    ** Al'Zahar infects his target's mind with creul visions of their demise, dealing damage each second. If the target dies while afflicted by the visions, they pass on to a nearby enemy unit and restore mana to Al’Zahar.

    * Nether Grasp

    ** Al'Zahar grips his target in an engulfing void of energy, dealing damage each second.





    ===Akali===

    * Smoke Bomb

    ** Stealth is now removed when you actually attack, rather than when you begin your attack animation.



    ===Alistar===

    * Pulverize

    ** Now deals damage when the target is knocked into the air, rather than when they hit the ground



    ===Ashe===

    * Frost Shot slow % changed to 15/20/25/30/35%, from 10/17/24/31/38%.

    * Volley now fires 7 missiles, from 9.

    * Enchanted Crystal Arrow

    ** Fixed a bug where Enchanted Crystal Arrow could stun for longer than intended

    ** Fixed a bug where ranks 2 and 3 slowed targets for longer than intended

    ** Reduced the amount of stun per unit of distance (e.g., you have to fire it from farther away to get the full stun duration)

    * New spell (E) - Hawkshot: Ashe sends a scouting hawk to target location on the map, revealing terrain as it travels. Note: Ashe keeps the passive Accumulate Wealth.



    ===Blitzcrank===

    * Power Fist

    ** Removed the slow particle from the affected target.

    * Static Field

    ** Static Field's tooltip now provides the bonus damage based on the Blitzcrank's Ability Power.



    === Cho'Gath ===

    * Rupture

    ** Rupture now deals damage on knocking the targets into the air, rather than when they fall to the ground.

    * Feast

    ** Feast loses up to 3 stacks on death instead of all of them.



    ===Evelynn===

    * Shadow Walk

    ** Stealth is now removed when you actually attack, rather than when you begin your attack animation.



    === Janna ===

    * Eye of the Storm

    ** Cooldown increased to 12 from 10.

    ** AP ratio reduced to .6 from .8

    ** Damage buff changed to 10/20/30/40/50 from 24/30/36/42/48



    === Master Yi ===

    * Double Strike

    ** Fixed a bug where Double Strike was represented incorrectly on death recaps.

    * Alpha Strike

    ** Reduced the animation delay before performing Alpha Strike

    * Meditate

    ** Reduced the animation delay before performing Meditate



    === Mordekaiser ===

    * Children of the Grave

    ** Fixed a bug where Mordekaiser would infrequently gain health from Mace of Spades or Syphon of Destruction while Children of the Grave was on his target.



    === Nunu ===

    *Visionary

    ** Fixed the Visionary tooltip to correctly say that Nunu gains a free spell every 7 attacks instead of 8.



    === Pantheon ===

    * Grand Skyfall

    ** Reduced the summoner spell cooldown so that players can cast summoner spells right after Pantheon completes his Grand Skyfall.



    === Rammus ===

    * Attack ranged increased to 125 from 100

    * MP regen per level increased to .06 from .05

    * Powerball

    ** Cooldown reduced to 11 from 12

    * Defensive Ball Curl

    ** Cooldown reduced to 15 from 18

    ** Mana cost changed to 50 from 40/50/60/70/80

    * Tremors

    ** Mana cost changed to 120 at all ranks from 100/150/200.



    === Ryze === *

    * Spell Flux's -Magic Resistance debuff no longer stacks.

    * Spell Flux's -Magic Resistance debuff increased to 15 from 12.



    === Teemo ===

    * Camouflage

    ** Fade time reduced to 3 seconds from 4.

    ** Fixed a bug in which sometimes the fade time would take too long.

    ** When Teemo breaks stealth, he now gains "Element of Surprise", increasing his attack speed by 40% for 3 seconds.

    * Blinding Dart

    ** Mana cost reduced to 70/80/90/100/110 from 70/85/100/115/130.

    ** Cooldown reduced to 10 from 12.

    ** Blind duration reduced to 1.5/2.0/2.5/3.0/3.5 from 1.6/2.2/2.8/3.4/4.0.

    * Move Quick

    ** Now only breaks when taking damage from an enemy champion or turret.

    * Toxic Shot

    ** The first application of magic damage now occurs immediately upon hitting the target.

    ** Poison duration reduced to 4s from 5s (total number of applications remains at 5).

    * Noxious Trap

    ** Fade time reduced to 1.5 from 2.



    === Tristana ===

    * Updated several particles.



    === Tryndamere ===

    * Bloodlust *

    ** Bloodlust bonus critical damage per stack lowered to 0/1.125/2.25/3.375/4.5 from 1.5/2.25/3/3.75/4.5

    ** Bloodlust cooldown lowered to 14/13/12/11/10 from 18/16/14/12/10

    * Undying Rage

    ** Is now castable while CC'ed.



    ===Twitch===

    * Ambush

    ** Stealth is now removed when you actually attack, rather than when you begin your attack animation.

    * Deadly Venom

    ** Fixed a bug where Deadly Venom applies 2 debuff icons to its target.



    === Zilean ===

    * Timebomb AP ratio decreased to .9 from 1.1 *

    * Timebomb Now ticks 3, 2, 1 additional damage before the bomb explodes. This will trigger calls for help.



    ==Items==

    * New Item: Bilgewater Cutlass

    ** +25 Attack Damage

    ** +12% Life Steal

    ** UNIQUE Active: Deals 200 magic damage and slows the target champion for 2 seconds (300 range). 60 second cooldown.



    * New Item: Hextech Revolver

    ** +40 Ability Power

    ** +10% Spell Vamp



    * New Item: Hextech Gunblade

    ** +40 Attack Damage

    ** +50 Ability Power

    ** +15% Life Steal

    ** +12% Spell Vamp

    ** UNIQUE Active: Deals 200 magic damage and slows the target champion for 3 seconds (700 range). 60 second cooldown.




    ==General==

    * Critical chance and critical chance per level removed as a base stat. Gold value for these stats was pushed into base attack damage and attack speed per level, respectively. Average delta across all champions for these stats was +1.91 base attack damage and +.17% attack speed per level.

    * New system for Armor/Magic Resistance Penetration implemented. All penetration is now percentage based and stacks with diminishing returns up to 50%. If a champion with 50% penetration attacks two targets that absorb 30% damage and 70% damage, they will only absorb 15% and 35% of the damage from the attack respectively.

    * Brush on Twisted Treeline redesigned.

    * The Reverse Law of Ninja Power has been changed to modify health, not damage






    ==Audio==



    ===Champions===



    ====Ashe====



    * Fixed bug causing hit sound on Enchanted Crystal Arrow not to play



    ====Kennen====



    * Added different hit sounds for basic attack on different materials

    Skill E của ashe được remake khá cool, Zilean và ryze bị nerf , thêm 1 con tank trâu bò được buff .Mấy con invisible giờ đánh phải cẩn thận ko bị hiện hình mà ko hiểu tại sao =))

    ---------- Post added at 18:20 ---------- Previous post was at 18:10 ----------

    Anivia dù được feed chưa chắc làm team khi nó sợ =)), karthus thì khác nó mà được feed thì xác định thua
     
  15. Niko_Bellic145

    Niko_Bellic145 C O N T R A

    Tham gia ngày:
    5/6/09
    Bài viết:
    1,680
    Nơi ở:
    Hà Nội
    Dàn skill con Karthus quá bựa =)) combat mà không giết nó đầu tiên thì cứ xác định thua
     
  16. .Fatality

    .Fatality Legend of Zelda

    Tham gia ngày:
    1/1/10
    Bài viết:
    912
    Nơi ở:
    HCM
    item mới có cả spell vam kà :D

    con karthus sao thấy skill E nó có vẻ imba wá :D range rộng dmg lại cao :-?
     
  17. Azukori

    Azukori Mario & Luigi

    Tham gia ngày:
    23/4/07
    Bài viết:
    896
    Nơi ở:
    Hà Nội
    Ai hướng dẫn mình cách unlock Champion và Skin của Champion không <= im newbie :D
     
  18. kid2110

    kid2110 Moderator Moderator

    Tham gia ngày:
    24/6/04
    Bài viết:
    5,793
    Sau mỗi trận nó cho 1 số IP(tiền trong game) để dành rồi mua champ hoặc mua rune. Còn skin thì phải nạp tiền vào mua hoặc lâu lâu nó cho 1 event lấy skin
     
  19. Azukori

    Azukori Mario & Luigi

    Tham gia ngày:
    23/4/07
    Bài viết:
    896
    Nơi ở:
    Hà Nội
    Cho mình hỏi thêm , số lượng IP khi nhận được có ảnh hưởng bởi ván đó mình thắng hay thua ko , mua rune có tác dụng gì . Cảm ơn đã giải đáp !
     
  20. .Fatality

    .Fatality Legend of Zelda

    Tham gia ngày:
    1/1/10
    Bài viết:
    912
    Nơi ở:
    HCM
    thắng thì IP nhìu hơn thua chứ :D rune thì để tăng thêm mấy chỉ số của champ thôi, mình chưa sài nên cũng ko bik rõ lắm :D
     
Trạng thái chủ đề:
Không mở trả lời sau này.

Chia sẻ trang này